Link został przesłany na podany adres email.

Nie powiodło nam się wysłanie linku mailem. Prosimy o sprawdzenie Państwa poczty email.

Kontakt z Pomocą

Zanim skontaktujecie się Państwo z naszym wsparciem technicznym, bardzo prosimy o sprawdzenie i zainstalowanie najnowszej aktualizacji dostępnej dla Państwa programów. Jeśli problem nadal występuje prosimy o kontakt z nami.

Problem nie został rozwiązany?





Bezpłatne Wsparcie Techniczne

Podstawowe Wsparcie Techniczne zapewniane jest nieodpłatnie wszystkim naszym klientom poprzez pocztę elektroniczną lub Formularz Kontaktowy Wsparcia Technicznego

Jeżeli istnieje taka możliwość, wsparcie techniczne jest również zapewniane użytkownikom posiadającym starsze wersje naszych programów. Jednakże, zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania obsługi technicznej dla wersji z co najmniej dwoma dostępnymi aktualizacjami.

Czas potrzebny na odpowiedź może różnić się w zależności od obciążenia naszego personelu.

Wszyscy użytkownicy oprogramowania TRUSS4 otrzymują bezpłatne wsparcie techniczne (telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną) jako część umowy leasingowej licencji.

Abonenci Programu Obsługi FINE

Zapewniamy również telefoniczne wsparcie techniczne (gorąca linia) wyłącznie dla klientów, którzy posiadają aktywny Program Obsługi Fine.

Numer telefonu: +48501700981 Proszę uwzględnić godziny pracy:
dni robocze (poniedziałek-piątek) od 9:00 do 17:00

Nasz personel obsługi technicznej poprosi o podanie:

Aktualizacja

Aktualizacja programów do najnowszej wersji jest dostępna bezpłatnie dla wszystkich abonentów programu Obsługi Fine. Pozostali Użytkownicy mogą zaktualizować oprogramowanie kupując Jednorazową Aktualizację.

Czy potrzebujesz więcej informacji?

Więcej informacji w cenniku. Jeśli masz pytania skontaktuj się z nami.