Link został przesłany na podany adres email.

Nie powiodło nam się wysłanie linku mailem. Prosimy o sprawdzenie Państwa poczty email.

Przewodnik Kupującego

W przypadku jakichkolwiek pytań czy wątpliwości dotyczących zakupionego oprogramowania pozostajemy do Państwa dyspozycji. Można się z nami skontaktować poprzez Formularz Kontaktowy, pocztą elektroniczną lub telefonicznie z Lokalnym Przedstawicielem.

Jeśli nie są Państwo usatysfakcjonowani zakupionym oprogramowaniem, firma Fine oraz jej wyłączny przedstawiciel w Polsce – firma MMGEO oferują 30. dniową Gwarancję Zwrotu Pieniędzy.

Metody Płatności


Przelew (na podstawie Faktury lub Faktury Proforma)

Państwa zamówienie zostanie wysłane niezwłocznie po otrzymaniu płatności lub w szczególnych przypadkach, po otrzymaniu elektronicznego potwierdzenia wykonania przelewu.

Opcje Dostawy


Przesyłka Standardowa – bezpłatna

Przesyłki Standardowe na terenie kraju realizowane są za pośrednictwem Poczty Polskiej. Przesyłki wysyłane są listem poleconym, priorytetowym. Czas dostawy wynosi zwykle od 2 do 4 dni roboczych.

Przesyłka Ekspresowa

Przesyłki Ekspresowe na terenie kraju realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL. Przesyłka Ekspresowa dostarczana jest zwykle w następnym dniu roboczym (licząc od dnia nadania).

W Przesyłce

Państwa przesyłka zawiera: Płytę instalacyjną (CD), Klucz zabezpieczający (USB), Krótki Podręcznik Instalacji i Użytkowania oraz fakturę. Szczegółowe Podręczniki Użytkowania i inne materiały szkoleniowe dostępne są do pobrania na naszej stronie internetowej w dziale Dokumentacja. W przypadku kolejnych zakupów naszego oprogramowania, gdy nie jest konieczna wysyłka klucza zabezpieczającego, oprogramowanie dostarczane jest poprzez Osobisty Instalator, dostępny z naszej strony internetowej dla Użytkowników w dowolnie wybranym momencie.

Polityka Zwrotów

Nasza 30. dniowa Gwarancja Zwrotu Pieniędzy oznacza, że jeśli z jakiegoś powodu nie są Państwo usatysfakcjonowani kupionym oprogramowaniem, mogą Państwo zwrócić do nas przesyłkę (w oryginalnym stanie, nie zniszczoną) w ciągu 30 dni od daty jej otrzymania. Wówczas, otrzymają Państwo zwrot pełnej kwoty zapłaconej za oprogramowanie.

Więcej informacji na temat 30. dniowej Gwarancji Zwrotu Pieniędzy »

Po otrzymaniu przesyłki zwrotnej od Państwa, dokonamy sprawdzenia stanu klucza zabezpieczającego, a następnie poinformujemy pocztą elektroniczną o zwrocie kosztu zwróconego oprogramowania. Przewidywany czas refundacji kosztów – do 4 tygodni od dnia otrzymania przesyłki zwrotnej.

Dla Państwa bezpieczeństwa zalecamy wysyłanie przesyłek zwrotnych w formie rejestrowanej.

Nie zwracamy kosztów przesyłki do Państwa (tj. dodatkowo opłaconej przesyłki ekspresowej) ani przesyłki zwrotnej. Nie zwracamy także kosztów innych specjalnych usług związanych z zamówieniem oraz zwrotem oprogramowania.

Rabaty

Oferujemy Rabaty Ilościowe w przypadku jednorazowego zakupu trzech lub większej liczby programów. Zniżka naliczana jest automatycznie po otrzymaniu zamówienia i uwzględniana w wysyłanej fakturze (lub fakturze proforma). Zniżki nie dotyczą aktualizacji oprogramowania.

Abonenci Programu Obsługi Fine uzyskują 10% rabat na zakup nowych programów lub licencji. Pełną listę oferowanych rabatów prezentujemy w szczegółowym Cenniku oprogramowania.

Leasing

Oferujemy także możliwość wykupienia rocznego leasing niektórych pakietów. Roczny leasing obejmuje oprogramowanie oraz Program Obsługi Fine (w tym bezpłatne aktualizacje i priorytetowe wsparcie techniczne). Oprogramowanie w leasingu dostarczane jest z czasowym kluczem zabezpieczającym na jedno stanowisko. Nie przewidujemy rabatów do licencji leasingowych. Po upływie roku, Użytkownicy mają natomiast możliwość wykupienia aktualizacji do licencji stałej lub przedłużenia leasingu na kolejny rok.

Typy licencji

Typ licencji określany jest poprzez cel, w jakim została dostarczona (licencja komercyjna, akademicka) oraz sposób użytkowania: licencja lokalna (na pojedyncze stanowisko) lub licencja sieciowa (do większej liczby stanowisk w sieci). Więcej informacji na temat Typów Licencji.

Klucze zabezpieczające

Nasze oprogramowanie zabezpieczane jest za pomocą kluczy sprzętowych lub kluczy software-owych. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółowymi informacjami na temat poszczególnych rodzajów kluczy zabezpieczających.

Wsparcie Techniczne

Podstawowe wsparcie techniczne oferujemy bezpłatnie wszystkim naszym Klientom i jest ono realizowane poprzez pocztę elektroniczną lub Formularz Kontaktowy Wsparcia Technicznego.

Jeżeli istnieje taka możliwość, podstawowe wsparcie techniczne jest również zapewniane użytkownikom posiadającym starsze wersje naszych programów. Jednakże, zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania obsługi technicznej dla wersji z co najmniej dwoma dostępnymi aktualizacjami. Możecie Państwo w każdej chwili zaktualizować oprogramowanie wykupując Jednorazową Aktualizację lub uzyskać dostęp do najnowszych wersji oprogramowania wykupując abonament roczny Programu Obsługi Fine.

Polityka Prywatności

Szanowni Państwo. Respektujemy Państwa prywatność. W celu dostarczenia zamówionego oprogramowania oraz zapewnienia wsparcia technicznego firma Fine i jej Przedstawiciele Lokalni wymagają udostępnienia Państwa podstawowych danych osobowych. Informujemy, że dane osobowe wykorzystujemy wyłącznie dla potrzeb własnych i nie udostępniamy ich stronom trzecim.

Pobierz pełną Umowę Licencyjną w formacie PDF.

Czy potrzebujesz więcej informacji?

Więcej informacji w cenniku. Jeśli masz pytania skontaktuj się z nami.