Link został przesłany na podany adres email.

Nie powiodło nam się wysłanie linku mailem. Prosimy o sprawdzenie Państwa poczty email.

Jak uzyskać?

Każdy klient może się zapisać do Programu Obsługi Fine poprzez e-mail lub kontaktując się z Przedstawicielem Lokalnym.

Odpowiednia faktura dotycząca zamówionej usługi jest natychmiast wysyłana do Klienta. Umowa dotycząca usługi dostępna jest na stronie internetowej.

Natychmiast po zapłaceniu faktury, umowa jest aktywna, a użytkownik staje się członkiem Programu stałej Obsługi Fine i może skorzystać ze wszystkich określonych w umowie usług oraz z dodatkowego 10% rabatu na zakup nowych programów przyznawanego przez Przedstawiciela lokalnego od dnia 18.10.2016 roku. Warunki umowy mogą się nieznacznie różnic w zależności od regionu lub Przedstawiciela Lokalnego.

Co należy wiedzieć i rozważyć:

  • Umowa Programu Obsługi Fine jest zawierana dla danych pakietów oprogramowania (GEO5).
  • Koszt Programu Obsługi Fine wynosi 15% kosztu posiadanej licencji rocznie - z wyłączeniem rabatów ilościowych przyznanych przy zakupie.
  • Opłata za program Obsługi Fine jest opłatą roczną. Po upływie roku od daty zakupu subskrypcja może być przedłużona po opłaceniu faktury wystawionej przez dostawcę.
  • Użytkownicy starszych wersji oprogramowania GEO5, przed zakupem abonamentu Programu Obsługi Fine, muszą zaktualizować swoje oprogramowanie poprzez zakup Jednorazowej Aktualizacji.

Czy potrzebujesz więcej informacji?

Więcej informacji w cenniku. Jeśli masz pytania skontaktuj się z nami.