Link został przesłany na podany adres email.

Nie powiodło nam się wysłanie linku mailem. Prosimy o sprawdzenie Państwa poczty email.

Formularz Kontaktowy Wsparcia Technicznego

Zanim skontaktujecie się Państwo z naszym wsparciem technicznym, bardzo prosimy o sprawdzenie i zainstalowanie najnowszej aktualizacji dostępnej dla Państwa programów. Jeśli problem nadal występuje prosimy o kontakt z nami.

Wypróbuj GEO5. Bezpłatnie, bez ograniczeń obliczeniowych.

Oprogramowanie nie działa na urządzeniach mobilnych. Możemy przesłać mailem link do pobrania.

Informacje Kontaktowe

Informacje o Produkcie

Jak znaleźć numer licencji?

  1. Uruchomić dowolny program firmy Fine
  2. W menu głównym wybrać „Pomoc“
  3. Wybrać pozycję „O programie".

Screenshot

Jak znaleźć numer wersji programu?

  1. Uruchomić dowolny program firmy Fine
  2. W menu głównym wybrać „Pomoc“
  3. Wybrać pozycję „O Aplikacji“

Screenshot

Co należy zawrzeć w opisie problemu?

W celu uzyskania szybkiego i odpowiedniego wsparcia należy dołączyć do opisu problemu odpowiedzi na poniższe pytania:

  • Kiedy występuje problem?
  • Jakie czynności powodują problem?
  • Czy problem występuje tylko w tym zadaniu czy także w innych operacjach?
  • Jaki system operacyjny jest zainstalowany na komputerze?
  • Jaki sprzęt jest używany (procesor, pamięć, drukarka)?
  • Czy używany jest inny sprzęt lub oprogramowanie, które mogą być związane z problemem?
Załączony plik

Jeżeli dostępne są dodatkowe dane dotyczące problemu, można je załączyć tutaj (max 12 MB).

The uploaded files exceeds the 12 MB limit. Remove some of them Dodaj pliki...