Link został przesłany na podany adres email.

Nie powiodło nam się wysłanie linku mailem. Prosimy o sprawdzenie Państwa poczty email.

Missing captcha code. Please check whether your browser is not blocking reCAPTCHA.

Invalid captcha code. Please try again.

GEO5

Subskrypcja

Subskrypcja GEO5 (lub Program Obsługi w przypadku użytkowników z licencją wieczystą) zapewnia natychmiastowy dostęp do najnowszego oprogramowania i wsparcia technicznego premium.

Zawsze aktualne funkcje
Wsparcie premium
W pakiecie, programy za darmo
Rabaty na dodatkowe zakupy
Profesjonalna pomoc

Dlaczego warto być Subskrybentem?

Zawsze aktualne oprogramowanie

Nasza usługa subskrypcji zapewnia najnowsze oprogramowanie w każdej chwili, co oznacza, że otrzymujesz nowe funkcje natychmiast po ich wydaniu, bez konieczności zakupu aktualizacji.

Wsparcie premium

Jesteśmy po to, aby w możliwie najszybszy sposób pomóc Ci we wszystkim, co jest związane z korzystaniem z naszego oprogramowania. Nasz zespół pomocy technicznej jest gotowy do pomocy przez telefon lub e-mail.

Rabaty na dodatkowe zakupy oprogramowania

Jako subskrybent GEO5 otrzymasz 10% zniżki na dodatkowe programy lub pakiety, które zamówisz.

W pakiecie, nowe programy za darmo

Jeśli do pakietu, który posiadasz, zostanie dodany nowy program, otrzymasz go natychmiast po wydaniu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Profesjonalna pomoc inżynierska

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności w korzystaniu z naszego oprogramowania, nasi eksperci są gotowi pomóc w rozwiązaniu wszelkich problemów inżynierskich związanych z GEO5.

Rodzaje subskrypcji

Subskrypcja standardowa

Subskrypcja jest ważna przez okres jednego roku od daty zakupu i jest odnawiana corocznie na podstawie faktury proforma wystawionej przez Fine lub lokalnego przedstawiciela.

Subskrypcję możesz przedłużyć w Sklepie Internetowym, możesz również zarządzać automatycznym odnawianiem.

Odwiedź nasz Sklep internetowy, aby zobaczyć aktualne koszty subskrypcji lub zapoznać się z naszym cennikiem.

Program Obsługi

Program Obsługi - dla użytkowników posiadających licencję wieczystą, zapewnia te same korzyści, co Subskrypcja standardowa. Opłata abonamentowa Programu Obsługi wynosi 15% aktualnej ceny wszystkich zakupionych licencji wieczystych rocznie.

Jeśli posiadasz licencję na starszą Edycję GEO5, musisz najpierw dokonać jej aktualizacji do najnowszej Edycji, kupując Jednorazową Aktualizację. Alternatywnie możesz wykupić subskrypcję GEO5, aby otrzymać te same korzyści.

Zasady i warunki

Wykupując subskrypcję GEO5 lub Program Obsługi, zgadzasz się na naszą Umowę licencyjną (EULA).

FAQ

Jak często aktualizowane jest oprogramowanie GEO5?

Nowa edycja GEO5 jest wydawana corocznie w listopadzie, z dodatkową aktualizacją funkcjonalności na wiosnę i wieloma mniejszymi aktualizacjami wydawanymi przez cały rok. Subskrybenci GEO5 mają natychmiastowy dostęp do najnowszych funkcjonalności i aktualizacji.


Jak odnowić subskrypcję GEO5?

Jeśli wybrałeś automatyczne odnowienie, Twoja karta bankowa zostanie obciążona automatycznie, chyba że anulujesz subskrypcję przed datą odnowienia. W pozostałych przypadkach fakturę proforma otrzymasz na 30 dni przed końcem okresu abonamentowego. Subskrypcja jest następnie odnawiana automatycznie, po wpłynięciu płatności za kolejny rok.


Co się stanie, jeśli Subskrypcja nie zostanie odnowiona?

Jeśli subskrypcja nie zostanie odnowiona, dostęp do oprogramowania zostanie zakończony. Zapraszamy do naszego Sklepu internetowego w celu ponownego zakupu subskrypcji w dowolnym momencie.


Co się stanie, jeśli abonament Programu Obsługi nie zostanie odnowiony?

Jeśli abonament Programu Obsługi nie zostanie odnowiony, utracisz dostęp do najnowszych aktualizacji, jednak Twoje oprogramowanie będzie nadal działać w wersji, którą miałeś przed zakończeniem subskrypcji. Zapraszamy do naszego Sklepu internetowego w celu ponownego zakupu abonamentu Programu Obsługi w dowolnym momencie. Jeśli w międzyczasie wydana została nowsza Edycja, należy wykupić Jednorazową Aktualizację.


Czy mogę wykluczyć z subskrypcji nieużywany już program?

Tak. Skontaktuj się z naszym Przedstawicielem lub z nami pod adresem hotline@finesoftware.eu co najmniej 30 dni przed końcem okresu subskrypcji. Przeliczymy cenę na kolejny okres abonamentowy.

Jak zakończyć subskrypcję GEO5?

Subskrypcja GEO5 będzie automatycznie zakończona, jeśli nie zostanie odnowiona. Możesz zarządzać swoją subskrypcją w Sklepie Internetowym. Możesz również skontaktować się z naszym Przedstawicielem lub z nami pod adresem hotline@finesoftware.eu, aby zakończyć subskrypcję.


Wypróbuj bezpłatnie GEO5 oprogramowanie

Aktywuj 14-dniową wersję testową bez ograniczeń analizy.