GEO5

Subskrypcja

Subskrypcja GEO5 zapewnia natychmiastowy dostęp do najnowszego oprogramowania i wsparcia technicznego premium.

Zawsze aktualne funkcje
Wsparcie premium
W pakiecie, programy za darmo
Profesjonalna pomoc

Dlaczego warto być Subskrybentem?

Zawsze aktualne oprogramowanie

Nasza usługa subskrypcji zapewnia najnowsze oprogramowanie w każdej chwili, co oznacza, że otrzymujesz nowe funkcje natychmiast po ich wydaniu, bez konieczności zakupu aktualizacji.

Wsparcie premium

Jesteśmy po to, aby w możliwie najszybszy sposób pomóc Ci we wszystkim, co jest związane z korzystaniem z naszego oprogramowania. Nasz zespół pomocy technicznej jest gotowy do pomocy przez telefon lub e-mail.

W pakiecie, nowe programy za darmo

Jeśli do pakietu, który posiadasz, zostanie dodany nowy program, otrzymasz go natychmiast po wydaniu bez ponoszenia dodatkowych kosztów.

Profesjonalna pomoc inżynierska

Jeśli napotkasz jakiekolwiek trudności w korzystaniu z naszego oprogramowania, nasi eksperci są gotowi pomóc w rozwiązaniu wszelkich problemów inżynierskich związanych z GEO5.

Zasady i warunki

Subskrypcja jest ważna przez okres jednego roku od daty zakupu i jest odnawiana corocznie na podstawie faktury proforma wystawionej przez Fine lub lokalnego przedstawiciela.

Subskrypcję możesz przedłużyć w Sklepie Internetowym, możesz również zarządzać automatycznym odnawianiem.

Wykupując subskrypcję GEO5 zgadzasz się na naszą Umowę licencyjną (EULA).

FAQ

Jak często aktualizowane jest oprogramowanie GEO5?

Co roku w listopadzie wydawana jest nowa Edycja GEO5, z dodatkowymi aktualizacjami funkcjonalności przez cały rok. Abonenci GEO5 zawsze mają natychmiastowy dostęp do najnowszych funkcji i aktualizacji.


Jak odnowić subskrypcję GEO5?

Jeśli wybrałeś automatyczne odnowienie, Twoja karta bankowa zostanie obciążona automatycznie, chyba że anulujesz subskrypcję przed datą odnowienia. W pozostałych przypadkach fakturę proforma otrzymasz na 30 dni przed końcem okresu abonamentowego. Subskrypcja jest następnie odnawiana automatycznie, po wpłynięciu płatności za kolejny rok.


Co się stanie, jeśli Subskrypcja nie zostanie odnowiona?

Jeśli subskrypcja nie zostanie odnowiona, dostęp do oprogramowania zostanie zakończony. Zapraszamy do naszego Sklepu internetowego w celu ponownego zakupu subskrypcji w dowolnym momencie.


Czy mogę wykluczyć z subskrypcji nieużywany już program?

Tak. Skontaktuj się z naszym Przedstawicielem lub z nami pod adresem hotline@finesoftware.eu co najmniej 30 dni przed końcem okresu subskrypcji. Przeliczymy cenę na kolejny okres abonamentowy.

Jak zakończyć subskrypcję GEO5?

Subskrypcja GEO5 będzie automatycznie zakończona, jeśli nie zostanie odnowiona. Możesz zarządzać swoją subskrypcją w Sklepie Internetowym. Możesz również skontaktować się z naszym Przedstawicielem lub z nami pod adresem hotline@finesoftware.eu, aby zakończyć subskrypcję.


Wypróbuj bezpłatnie GEO5 oprogramowanie