Zanim skontaktujecie się Państwo z naszym wsparciem technicznym, bardzo prosimy o sprawdzenie i zainstalowanie najnowszej aktualizacji dostępnej dla Państwa programów. Jeśli problem nadal występuje prosimy o kontakt z nami.
Problem nie został rozwiązany?
Bezpłatne Wsparcie Techniczne
Podstawowe Wsparcie Techniczne zapewniane jest nieodpłatnie wszystkim naszym klientom poprzez pocztę elektroniczną lub Formularz Kontaktowy Wsparcia Technicznego
Jeżeli istnieje taka możliwość, wsparcie techniczne jest również zapewniane użytkownikom posiadającym starsze wersje naszych programów. Jednakże, zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania obsługi technicznej dla wersji z co najmniej dwoma dostępnymi aktualizacjami.
Czas potrzebny na odpowiedź może różnić się w zależności od obciążenia naszego personelu.
Wszyscy użytkownicy oprogramowania TRUSS4 otrzymują bezpłatne wsparcie techniczne (telefonicznie lub poprzez pocztę elektroniczną) jako część umowy leasingowej licencji.
Abonenci Programu Obsługi FINE
Zapewniamy również telefoniczne wsparcie techniczne (gorąca linia) wyłącznie dla klientów, którzy posiadają aktywny Program Obsługi Fine.
Numer telefonu: +48501700981 Proszę uwzględnić godziny pracy:
dni robocze (poniedziałek-piątek) od 9:00 do 17:00
Nasz personel obsługi technicznej poprosi o podanie:
- Numeru licencji
?
Jak znaleźć numer licencji?
- Uruchomić dowolny program firmy Fine
- W menu głównym wybrać „Pomoc“
- Wybrać pozycję „O Aplikacji”.
- Wersji programu
?
Jak znaleźć numer wersji programu?
- Uruchomić dowolny program firmy Fine
- W menu głównym wybrać „Pomoc“
- Wybrać pozycję „O Aplikacji“
- Dane dotyczące błędu
?
Co należy zawrzeć w opisie problemu?
W celu uzyskania szybkiego i odpowiedniego wsparcia należy dołączyć do opisu problemu odpowiedzi na poniższe pytania:
- Kiedy występuje problem?
- Jakie czynności powodują problem?
- Czy problem występuje tylko w tym zadaniu czy także w innych operacjach?
- Jaki system operacyjny jest zainstalowany na komputerze?
- Jaki sprzęt jest używany (procesor, pamięć, drukarka)?
- Czy używany jest inny sprzęt lub oprogramowanie, które mogą być związane z problemem?
Aktualizacja
Aktualizacja programów do najnowszej wersji jest dostępna bezpłatnie dla wszystkich abonentów programu Obsługi Fine. Pozostali Użytkownicy mogą zaktualizować oprogramowanie kupując Jednorazową Aktualizację.