Link został przesłany na podany adres email.

Nie powiodło nam się wysłanie linku mailem. Prosimy o sprawdzenie Państwa poczty email.

Missing captcha code. Please check whether your browser is not blocking reCAPTCHA.

Invalid captcha code. Please try again.

Zalety programu Obsługi Fine

Program Obsługi Fine gwarantuje następujące korzyści:

  • Bezpłatne aktualizacje i nowe wersje wszystkich zakupionych programów
  • 10% rabatu na zakup nowych programów
  • Bezpłatnie - nowe programy dodane do Państwa pakietu
  • Priorytetowa pomoc techniczna
  • Profesjonalne wsparcie inżynieryjne

Aktualizacje Programów

Rozwój programów to ciągły proces udoskonalania, sprawdzania i ponownego wprowadzania udoskonaleń. Firma Fine okresowo wprowadza nowe Edycje programów. Przystępując do Programu Obsługi Fine będą Państwo zawsze posiadali najnowsze wersje oprogramowania z najnowszymi funkcjonalnościmi w możliwie najniższej cenie.

Rabat na zakup nowych programów

Abonenci Programu Obsługi Fine otrzymują 10% rabatu przy zakupie nowych programów lub dodatkowych licencji posiadanych programów. Więcej na temat warunków Rabatu można przeczytać w Regulaminie.

Bezpłatnie nowe programy dodane do pakietu

W momencie dodania nowego programu do pakietu, abonenci Programu Obsługi Fine posiadający ten pakiet otrzymują nowy program bezpłatnie.

Profesjonalne wsparcie inżynieryjne

Pomagamy Państwu w zadaniach i problemach analizowanych z wykorzystaniem oprogramowania Fine. Profesjonalna pomoc inżynieryjna zapewniana jest przez doświadczonych, wykwalifikowanych ekspertów w stosownych dziedzinach. Wsparcie dostępne jest poprzez pocztę elektroniczną lub w razie konieczności przez telefon.

Wsparcie techniczne

W przypadku wystąpienia problemów z produktami firmy Fine, istnieje możliwość uzyskania wsparcia technicznego. Wówczas szybko i profesjonalnie pomożemy rozwiązać trudności związane z instalacją, obsługą lub konfiguracją naszego oprogramowania. Zapewniamy bezpłatne podstawowe wsparcie techniczne dla wszystkich użytkowników naszych programów poprzez pocztę elektroniczną lub faks. Priorytetowa pomoc w formie gorącej linii zapewniana jest tylko klientom, którzy aktywowali Program Obsługi Fine.

Czy potrzebujesz więcej informacji?

Więcej informacji w cenniku. Jeśli masz pytania skontaktuj się z nami.